Warhammer 40,000: Chaos Gate - Daemonhunters - Castellan Garran Crowe
En feilfri sjel med en av Grey Knights’ mest skrekkelige eiendeler: Black Blade of Antwyr. Når Garran Crowe er låst opp gjennom en tidslinjehendelse i hovedhistorien, kan du legge ham til i styrkene dine og slippe løs et rettskaffent raseri mot alle fiender, om det er kultmedlemmer eller demoner.