Warframe: Sakura Storm-samlingen
Sprint inn i handlingen med denne elektrifiserende Volt Raijin-modellen og den antimaterie-prydende Nova Aozakura-modellen ved å legge begge til arsenalet ditt i dag! Denne pakken inneholder: – Nova Aozakura-modellen – Volt Raijin-modellen – 170 platina Denne pakken kan bare kjøpes én gang per konto.