Kjøp 170 Platina. Dette er en spillvaluta du kan bruke på warframes, våpen, forbruksvarer, vakter, mod-pakker og forskjellige ting fra markedet i spillet. Den kan også brukes til å gjøre ønskede gjenstander umiddelbart ferdige i støperiet.