Warface: Clutch - 2800 Kreditter
Når du kjøper dette settet mottar du 2500 Kredits og 300 bonus Kredits. Kredits er spillvaluta i Warface: Clutch. Du kan bruke det til å kjøpe våpen, rustninger, boosters, forbruksvarer og mye mer.