Warface: Clutch - 12 000 Kreditter
Når du kjøper dette settet mottar du 10 000 Kredits og 2000 bonus Kredits. Kredits er spillvaluta i Warface: Clutch. Du kan bruke det til å kjøpe våpen, rustninger, boosters, forbruksvarer og mye mer.