Warface: Clutch - 1100 Kreditter
Når du kjøper dette settet mottar du 1000 Kredits og 100 bonus Kredits. Kredits er spillvaluta i Warface: Clutch. Du kan bruke det til å kjøpe våpen, rustninger, boosters, forbruksvarer og mye mer.