War Purse
La krigsbyttet bli kilden til makt! The War Purse inneholder 75 Krig mynter, som kan brukes til å kjøpe og oppgradere Warbands. En Warband består av forhånds teamet Slot, Unique Banner, Epic våpen, Epic tropp og to ekstra tropper. Dette er en flott kjøp for nye til middels spillere som ønsker å raskt arm opp med et fullt lag og dykke inn i handlingen. BLI EN VIP og få PERKS Dette kjøpet vil gi deg varige VIP-poeng som vil hjelpe deg låse VIP Levels. Høyere VIP Nivåer kommer med stadig større bonuser til Gem kjøp, belønning, daglige innloggings bonuser, og noen unike statister.