Voyeur Pack IV
Denne kostnadsfrie pakken sørger for at samarbeidsspillet går knirkefritt selv om partneren din har kjøpt ekstra nedlastbart innhold. Denne kostnadsfrie pakken gir deg ikke tilgang på det å bruke dette ekstra innholdet, men gir deg full kompatibilitet i samarbeidsmodus. Og som en takk for din støtte til Saints Row IV, gir vi deg denne klespakken som er inkludert helt kostnadsfritt.