Volition Comics Pack
Du har kreftene til en superhelt. Nå trenger du bare klærne! Dominer over motstanderne i det dystre metallansiktet til THE IRON ROGUE, eller ta på deg den legendariske brystplaten til krigerkvinnen QUEEN AMAZONIA.