Vitne sannheten-pakke
Inneholder Vitne-drakten og Forkynneren.Vitne-drakt: Disse isolerte draktene ble brukt av S.C.A.F. sine dyptgravende team som skulle grave opp de mørkeste hemmelighetene til Tau Volantis. Da de kom opp igjen mange uker senere, var de dekket med merkelig graffiti og hevdet å være Vitner til sannheten.Forkynneren: Et modifisert skytevåpen som ble brukt av Sovereign Colonies-legionærer. Denne versjonen har en avansert angrepsrifle øverst og en 2100 Stor Gutt-hagle nederst.