Virtua Fighter 5 Final Showdown
Blås liv i din indre slåsskjempe og gjør deg klar for det endelige oppgjøret! Virtua Fighter 5 Final Showdown er den endelige utgaven av Virtua Fighter 5-serien og tar for seg alle forbedringene SEGA har gitt spillet siden 2007, sammen med et par helt nye funksjoner.