Våpen til Serah: Seraphic Wing
Et nytt våpen til Serah. Laget med en englevingedesign, denne buen helbreder brukerens HP når den gjør skade på fienden.Du finner dette i Chocolina's Shop. Forbedrede utgaver av dette våpenet er også tilgjengelig.