Våpen til Serah: Genji Bow
Et nytt våpen til Serah. Et våpen som symboliserer æren til en bestemt gruppe krigere. Får ATB-meteret til å fylle seg raskere.Du finner dette i Chocolina's Shop. Forbedrede utgaver av dette våpenet er også tilgjengelig.