Våpen til Noel: Muramasa
Et nytt våpen til Noel. Et våpen med uvanlige krefter, fryktet av mange som sverdet som vil bekjempe tidens mester. Øker chain-bonuser.Du finner dette i Chocolina's Shop. Forbedrede utgaver av dette våpenet er også tilgjengelig.Denne pakken kan også lastes ned ved bruk av en kampanjekode. Kampanjekoden vil ikke lenger kunne brukes om du allerede har kjøpt denne pakken.