Våpen til Noel: Catastrophe Blade
Et nytt våpen til Noel. Nomader brukte dette sverdet til å slå en kraftfull strøm av slag. Får ATB-meteret til å fylle seg raskere.Du finner dette i Chocolina's Shop. Forbedrede utgaver av dette våpenet er også tilgjengelig.