Vampire: The Masquerade - Swansong Artifacts Pack Xbox One
Start eventyret med 3 personlige gjenstander for Galeb, Emem og Leysha som de kan utrustes med og som kan gi én bonus og én straff. Du kan også starte med 3 poser med blod fra Princes private reservelager … Sørg for å bruke dem med omhu.