Valkyria Revolution Special Ragnite: Shine Caliber+
«Special issue»-forsyninger til anti-Valkyria-troppen. Troppen mottar spesielle ragnite: Shine Caliber+. Etter å ha lastet ned dette innholdet, snakk med kommissæren i Vanargand HQ for å motta det under «Special Issue» via menyen.