Valkyria Revolution Special Ragnite: Jumping Wind+
«Special issue»-forsyninger til anti-Valkyria-troppen. Troppen mottar spesielle ragnite: Jumping Wind+. Etter å ha lastet ned dette innholdet, snakk med kommissæren i Vanargand HQ for å motta det under «Special Issue» via menyen.