Valkyria Revolution Scenario: The Traitors' Daily Lives
En fortelling som tar en nærmere titt forholdet mellom Amleth og Traitors. Denne hendelsen er et litterært fragment som kan vises fra Bernards «Notebook», etter å ha fullført kapittel 3 i spillets hovedhistorie.