Valkyria Revolution Scenario: Study of Flowers
En fortelling som avslører mysteriet bake prinsesse Ophelias dødelige nåde på slagmarken. Denne hendelsen er et litterært fragment som kan vises fra Bernards «Notebook», etter å ha fullført kapittel 8 i spillets hovedhistorie.