Valkyria Revolution Scenario: Name of the Augmented Warrior
Fortellingen om hvordan en fallen prins gjenoppstod som Grand General Maxim fra Ruzi Empire. Etter å ha sett hendelsen, vil Maxim bli gjort brukbar som et troppmedlem. Denne hendelsen er et litterært fragment som kan vises fra Bernards «Notebook», etter å ha fullført spillets hovedhistorie.