Valkyria Revolution Scenario: Lamentations of Men
En historie om den triste utplasseringen og miserable slutten til Vanargands lidende menn. Denne hendelsen er et litterært fragment som kan vises fra Bernards «Notebook», etter å ha fullført kapittel 1 i spillets hovedhistorie.