Valkyria Revolution Scenario: As Luck Would Have It
Historien bak Traitors' regel «Kron eller mynt — ikke ta det personlig.» Denne hendelsen er et litterært fragment som kan vises fra Bernards «Notebook», etter å ha fullført kapittel 1 i spillets hovedhistorie.