Vaktmann-våpenpakke
Alle trenger en venn, og særlig en venn som har autonom kunstig intelligens og et maskingevær med automatisk målretting. Vaktmannen er designet for Kommando-fordelen, og kommer med fem unike lakkeringsvarianter.