Våghals - Nedlastningspakke
Ikke kjøp denne pakken dersom du har et VIP-pass. Du vil i stedet bli spurt om å laste ned denne pakken fra inne i spillet. Velkommen til Våghals, et flunkende nytt Overhøvlet-kart, lokalisert i ruinene til det landsatte DOKR-slagskipet Pomeroy. Denne nedlastningen er bragt til deg av MAXIM!