V-Rally 4 Chevrolet Camaro ZL1
En superladet 650-hestekrefters 6,2L V8-motor, manuell 6-girs kasse, launch control … alt dette med bakhjulsdrift! Denne legendariske amerikanske muskelbilen svir gummi og gjør Extreme-Khana til en fantastisk kjøreopplevelse.