Utfordrerferie 2
Pakke med alternative antrekk til USFIV. Inneholder antrekk med ferietema til Juri, Ibuki, Cody, Adon og T.Hawk. Kle deg i noe nytt, og bank opp motstanderne med stil! *Dette innholdet er kun kompatibelt med Ultra Street Fighter IV. Det vil ikke fungere med andre spill.