Uplay Passport
LØS INN DITT UPLAY PASSPORT OG FÅ UMIDDELBAR TILGANG TIL ONLINE-FLERSPILLER OG BONUSINNHOLD.Lås opp samspillskampanje.Lås opp online Gerilja-modus.Lås opp 2 ekstra flerspillermoduser.Last ned et Ghost Recon: Future Soldier-tema.Modifiser og utvikle karakteren din ved å velge to alternativer i stedet for ett på våpenbeslutningspunkter.Få de lette maskingeværene M60 og RPK i Ghost Recon Future Soldier. Kun tilgjengelig for geværmann-klassen.Få "Hustak"-kartet som kan brukes i Gerilja-modus.