Ultimate Survivor-pakke
Enjoy this content in advance of launch date by purchasing the Ultimate Edition Bundle or the PreOrder Bundle. Utstyr din overlevende med det beste utstyret og våpen i Harran ved å forvandle ham til Ninja, the Secret Agent, eller the Urban Explorer. Utforme fire svært kraftige destruksjonverktøy og ta kampen mot de infiserte vesener til et helt nytt nivå. Ta alle disse bonus-elementene i spillet på én gang.