Ultimate-snarveispakke
Du kan sikre deg våpen, oppgraderinger til kjøretøy, innretninger og mye mer i Battlefield Hardline ved å delta i politi og røver-action gjennom normal spilling. Vil du ha umiddelbar tilgang til det nye utstyret, kan du kjøpe Ultimate-snarveispakken. Dette er inkludert i settet: o Vehicle-snarveisett: Få umiddelbar tilgang til alle oppgraderingene til kjøretøyene i grunnspillet. o Enforcer-snarveisett: Få umiddelbar tilgang til 8 av Enforcer-klassens våpen og 2 innretninger. o Mechanic-snarveisett: Få umiddelbar tilgang til 8 Mechanic-klassens våpen og 4 innretninger. o Operator-snarveisett: Få umiddelbar tilgang til 8 Operator-klassens våpen og to innretninger. o Professional-snarveisett: Få umiddelbar tilgang til alle Professional-klassens våpen og innretninger. o Gir-snarveisett: Få umiddelbar tilgang til alle våpen og innretninger som ikke er klassespesifikke, inkludert 5 granater, 4 innretninger og 2 sekundære våpen. Inkluderer ikke Syndicate-våpen eller kampanjevåpen.