ULTIMAT KALIMBA-PAKKE
Få både MØRKT TOMROM- og SAMARBEIDSPAKKEN til én utrolig pris! Denne pakken inkluderer alle de 20 nye nivåene (10 enkeltspiller- og 10 samarbeidsnivåer). MØRKT TOMROM: Trå inn i det mørke tomrommet og finn ut hvem den onde sjamanen virkelig er... Hvis du er heldig. 10 nivåer med oppgaveplattformspill som vil få hodet ditt til å spinne på sokkelen! SAMARBEID: Lysten på mer samarbeids-action? Denne pakken inneholder en ny komplett samarbeidsmodus: 10 utfordrende nivåer som vil teste ferdighetene og vennskapene deres på nye måter. Last ned pakken nå og nyt den ultimate Kalimba-opplevelsen!