Legenden er her! Sett ditt spor på sportens største scene, som sosiale medier-sensasjonen Hasbulla Magomedov. Kjøp Hasbulla Vanity Collection* for å få: T-skjorte (5 farger) Surfeshorts (5 farger) Treningsbukser (5 farger) Treningsjakke (5 farger) Hansker (5 farger) 1 maske I EA SPORTS UFC 4 formes bokseren din av kampstilen din, prestasjonene dine og personligheten din. Uansett hvordan eller hvor du spiller, setter EA SPORTS UFC 4 deg i midtpunktet av hver kamp.