Tyngdekraftsimplodator-våpenpakke
Å bruke dette våpenet vil ikke koste deg 51 år, men hold deg unna begivenhetshorisonten for å unngå spaghettifisering. Tyngdekraftsimplodatoren er designet for River-fordelene kommer med 5 unike antrekksvarianter.