Tundra Rekog-pakke
Inneholder Tundra Rekog-drakten og Aegis VII Overlevelse.Tundra Rekog-drakt: Brukt av tidligere ekspedisjonslag til Tau Volantis. Denne drakten er vevd med nanofibre, som er dekket av en parafinbasert, smertestillende sammensetning, for å opprettholde kroppsvarmen under alle forhold.Aegis VII Overlevelse: Navngitt etter den fjerne planeten Aegis VII. Dette våpenet kombinerer en kompakt plasmakutter og en sprettkniv. Det har en finish i titan og er designet for å takle alle forhold.Denne pakken er inkludert i Tau Volantis-overlevelsessettet.