TTT2 - Musikkpakke (TEKKEN TAG)
Velg mellom 37 låter, hentet fra TEKKEN TAG, så du kan tilpasse din symfoniske opplevelse! Alle låter er tilgjengelig via TEKKEN TUNES-modus. *Dette nedlastbare innholdet inkluderer samme data som TEKKEN TAG-bonusmusikken som er i TTT2 - Bonusmusikkpakke A. Pass på at du ikke kjøper samme bonusmusikk flere ganger.