TTT2 - Musikkpakke (TEKKEN 5)
Velg mellom 47 låter, hentet fra TEKKEN 5, så du kan tilpasse din symfoniske opplevelse! Alle låter er tilgjengelig via TEKKEN TUNES-modus. *Dette nedlastbare innholdet inkluderer samme data som TEKKEN 5-bonusmusikken som er i TTT2 - Bonusmusikkpakke B. Pass på at du ikke kjøper samme bonusmusikk flere ganger.