TTT2 - Musikkpakke B
Velg mellom 108 låter, hentet fra TEKKEN 4, TEKKEN 5 og TEKKEN 6, så du kan tilpasse din symfoniske opplevelse! Alle låter er tilgjengelig via TEKKEN TUNES-modus. *Dette nedlastbare innholdet inkluderer samme data som TTT2 - Bonusmusikk (TEKKEN 4), TTT2 - Bonusmusikk (TEKKEN 5) og TTT2 - Bonusmusikk (TEKKEN 6). Pass på at du ikke kjøper samme bonusmusikk flere ganger.