TTT2 - Musikkpakke A
Velg mellom 134 låter, hentet fra TEKKEN, TEKKEN 2, TEKKEN 3 og TEKKEN TAG, til å tilpasse musikkopplevelse! Alle låter er tilgjengelig via TEKKEN TUNES. *Dette nedlastbare innholdet inkluderer samme data som TTT2 - Bonusmusikk (TEKKEN), TTT2 - Bonusmusikk (TEKKEN 2), TTT2 - Bonusmusikk (TEKKEN 3) og TTT2 - Bonusmusikk (TEKKEN TAG). Pass på at du ikke kjøper samme bonusmusikk flere ganger.