TTT2 - Filmpakke (TEKKEN)
En samling med filmklipp hentet fra det første TEKKEN-spillet! Du kan se de når du vil i GALLERY-mode. *Dette nedlastbare innholdet inkluderer samme data som TEKKEN-bonusfilmene som er i TTT2 - Bonusfilmpakke A. Pass på at du ikke kjøper samme bonusmusikk flere ganger.