TTT2 - Filmpakke (TEKKEN 5)
En samling med filmklipp hentet fra TEKKEN 5! Du kan se de når du vil i GALLERY-mode. *Dette nedlastbare innholdet inkluderer samme data som TEKKEN 5-bonusfilmene som er i TTT2 - Bonusfilmpakke B. Pass på at du ikke kjøper samme bonusfilmer flere ganger.