TTT2 - Filmpakke B
En samling med filmklipp hentet fra TEKKEN 4, TEKKEN 5 og TEKKEN 6! Du kan se de når du vil i GALLERY-mode. *Dette nedlastbare innholdet inkluderer samme data som TTT2 - Bonusfilmer (TEKKEN 4), TTT2 - Bonusmusfilmer (TEKKEN 5) og TTT2 - Bonusfilmer (TEKKEN 6). Pass på at du ikke kjøper samme bonusfilmer flere ganger.