TTT2 - Filmpakke A
En samling med filmklipp hentet fra det første TEKKEN-spillet, TEKKEN 2, TEKKEN 3 og TEKKEN TAG! Du kan se de når du vil i GALLERY-mode.*Dette nedlastbare innholdet inkluderer samme data som TTT2 - Bonusfilmer (TEKKEN), TTT2 - Bonusmusfilmer (TEKKEN 2), TTT2 - Bonusmusfilmer (TEKKEN 3) og TTT2 - Bonusfilmer (TEKKEN TAG). Pass på at du ikke kjøper samme bonusfilmer flere ganger.