TT Isle Of Man 3 – Career Starter Pack
En startpakke for karrieremodus som gir deg 380 ytelsespoeng slik at du kan oppgradere motorsykkelen din med mer avanserte deler: eksos, bremser, dekk, fjæringssystem, understell osv.