Truck Driver - Heading North DLC
Få en enda bedre Truck Driver-opplevelse med 'Heading North' DLC! Din onkel utfordrer deg til å utvide trailerhorisonten og legge ut på nye eventyr i det kalde, men vakre landet Mangefjell. Kjør i vakre omgivelser inspirert av skandinaviske landskap mens du når nye høyder som trailersjåfør og gjør en rekke jobber for nye karakterer.