Tropico 5 - Paradise Lost
Den andre nedlastbare utvidelsespakken til Tropico 5, byr på tre spennende scenarier med nye bygninger og ekstra avatar-gjenstander. I «Surfs Up!» må El Presidente rette fokus mot delfinene for å redde verden fra en intergalaktisk katastrofe. I «Gone Green» må Tropico omgjøres til et selvstendig paradis ved bruk av rene energikilder. Til slutt kan hjelpe El Prez med å ta over den ultimate makten i «Supervillain» og bli verdens farligste hersker og oppnå total globalmakt.