Trials Fusion: Empire of the Sky
Hopp enda høyere med den andre innholdsoppdateringen til Trials Fusion: Empire of the Sky! Et beskyttet og rent Utopia er bygget på futuristiske øyer som svever i luften, et sted der de rike kan leve sine avslappede liv. Er du klar til å kjøre i en hyperteknologisk verden? Forbedre spillopplevelsen med: - 9 nye baner, inkludert seks klassiske Trials-baner, en supercrossbane, et ferdighetsspill og en FMX-bane - 18 nye utfordringer med hemmelig innhold og minispill - 5 nye achievements - Nye elementer til baneeditoren, antityngdekraftsinnretninger, feriesteder, kraftfelter og svevende plattformer og masse annet!