Trials Fusion: Awesome Level MAX
Velkommen til Awesome Level MAX. Jeg er guiden din. Denne nedlastingspakken er 2-delt: - I Awesome Adventure kan du spille den legendariske katten som rir på en enhjørning, på en storslått reise som kommer til å endre måten du spiller Trials på for alltid. Det som er sett, kan ikke glemmes. - RedLynx vs All-Stars er en samling med 22 nye baner, halvparten av dem laget av RedLynx’ baneutviklere og den andre halvparten laget av de beste banebyggerne rundt omkring i verden i samarbeid med utviklingsteamet. Denne nye nedlastingspakken inneholder totalt 30 nye baner, 10 supercrossbaner, 30 baneutfordringer, 5 nye ting til garasjen og mer enn 130 elementer til editoren.