Travis Rice
Som en av de mest populære kjørerne innen big mountain-snowboarding og stjernen i filmen The Art of FLIGHT, er Travis Rice en kjørertype som bidrar til å utvikle snowboardsporten ved stadig å sprenge grensene for hva som er mulig på et snowboard. For sin innsats har han blitt belønnet med å bli den første ekte snowboarderen som er en spillbar figur i SSX-seriens historie. Sammen med hans skreddersydde snøbrett i pakken kan du begynne å utføre sinnssyke triks og grensesprengende runs akkurat som Travis.