Tour de France 2024 - Cycling Kit pack
I Cycling Pack får du sykkelantrekk som gjør at du skiller deg ut blant de andre lagene i pelotongen, og også blant andre spillere i flerspiller. Det nedlastbare innholdet kommer med: - To fullstendige sykkelantrekk, inkludert trøyer, shorts, hansker, sko og sokker i fargene til lagene GogoBank og Krespa.