Kjøp denne pakken og få 2000 Premium Credits pluss 400 Premium Credits i bonus. Med Premium Credits kan du kjøpe spillinnhold som du kan bruke til å sette ditt eget preg på Division-agenten, som våpenskall, ryggsekkskall og mer!